torstai 15. elokuuta 2013

phyh koulu

Nojoo niiku varmaan kaikki on huomannu ni koulu on alkanu, myös mulla yllätys yllätys =)
Alotin Autoalal Koulutuskeskus Tavastialla ja iha hyvi o lähteny koulunkäynti alkuu ja kyl mul o ollu tosi kivaa tuo ainaki tähä asti :DD Tosi outoo vaa silti olla tuolla ku sie on tosi rentoo sinäsä eikä istuta koko aikaa perse homees niiku yläasteel, joka on kiva myös et saa oikeesti kans tehä sit kaikkee :)

Oltii tänää ekaa kertaa hallin puolel iha kunnol ettei vaa katottu paikkoi tai menty sellane ''turvakävely'' tai mikä olika et katottii hallin vaarapaikat ja miten niitten kaa pitää käyttäytyä ja miten ei pidä käyttäytyä :D
Mutta mikä parasta niin meil on tosi sexyt haalarit ja ihq turvakengät!
Mun kengät näyttää ihan vauvakengilt ku ne on nii pienet ja sellaset pyöreenmalliset muutenki :D
Plus sit se haalari just sellane perunasäkki sii pääl ja ku ei oo vie omaa haalarii, et se tulee joskus myöhemmi si ku eilen otettii mitat kaikilt, ni mun haalareitten haaroväli roikkuu yli puolessareidessä mulla =)!
Onneks sitä ei kummiska kauhee kaua sinäsä tartte käyttää.

En tosiaanka osaa vie kaikkie nimii muutaku niitte jokka tiesin jo etukätee tai sit et oon oppinu jotenki pikkuhiljaa mut siltiki ärsyttävää koittaa tietää kuka on kuka >:I
Onneks niis haalareis on si nimet ni ei tartte hävetä jossei muista toisen nimee >DD

Toisaalta nyt tää koulunalku meni aika perseellee sinäsä thanks to my dad.
Sillekki pitäis kyl soittaa vaik toissapäivänä viimeks puhuin sille facen välityksellä mut pitäis vaa sanoo sille et tartten huimat kaks kirjaa ja haluun jonku tosi upeen vihon >:I se saa aikaa sulatella et ne kirjat maksaa huimat about 100 euroo yhteensä ku saan vie alennusta, et se ei oo ees paljoo ku vertaa lukiokirjoihi et paljo porukal niihi menee aina D: iha hirvittää ne kirjojen määrä ja hinta huhhuh.
Mutjoo epäilen kyl et tullaa tarttee lisää kirjoi ku ATTO alkaa mut siihe ny on vie joku 8 viikkoo ni ehkä mä en lähe itte varailee niit kirjoja mite sattuu ku en oo varma ees et mitä tarvitaa joten i dont really care, koska ny tarvitaa vaa kaks kirjaa.
Pikkasen vaa stressaan pelkästee sitä et soitan sille koska must tuntuu et se menee siihe et jotenkuten jompikumpi onnistuu alottaa sellase saatananmoise huudon ja kädenvääntöriidan ja kumpiki haluu sanoo sen viimisen sanan, mut useimmiten se olen kyllä mä jos siitä lähetää :D
Ärsyttää vaa se ku se on narsisti ni se koittaa saada kaiken tapahtuneen toisen niskaa koska eihän hän nyt sentään mitään väärin tee.. plus oon sitä kauheeta henkistä kiristystä ja uhkailuu kuunnellu ja kokenu ehkä noin 4 vuotiaasta asti, joten pelottaa vaa et koska mä oikeesti niiku murenen vittu palasiks toho lattialle.
Mutta ehkäpä mä jaksan kun kerta tiiän et millane se on... Ja nii tietää  moni muuki.

Peeäs oon hurahtanu vaa entistä enemmän Popedaan<3 :DD

aa en kestä ihanaa musiikkia D:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti