maanantai 5. elokuuta 2013

Ekat tatskat!

Menetin tänään tatuointi neitsyyteni Hampton tattooseen =) !
Kävin ottamassa ensimmäiset tatskat siis ja nyt oon iha sairaan onnelline kun viimeinki sain ne :> !
Oon pienestä asti päättäny et sit ku oon ''iso'' eli aikuinen, isoo musta ei koskaan kasvanukkaa, nii mul on paljon tatuointei :DD ja tästä se sitten lähtee!

ravun horoskooppimerkki :> <3 en siis todellaka oo rapu 
et muutenvaa tän otin eheh.

oon tätä himoinnu jostai 6-7 vuotiaast asti et menihä sii kymmene vuotta tyylii et sain ton :>

Laitan varmaa joskus parempaa kuvaa noist mut toi rapu on niiku mun vasemmas kädes tos peukalos ja sit toi hymiö mun oikees käes tos öääh mikä nyt onkaa mut tos just enne peukalon ekaa taitosta D: woah en oikee tiiä mikä kohta se on mut hups.

Kun kirjotan tai piirrän ni toi hymiö hymyilee mulle aina vaik ois kuin vittumaine päivä ja vittumaine olo =) joten siinä se möllöttää. 
ton ravun halusin ny vähä muutenvaa :B hehehehehheeeee tai sit se on varotus et täältä tulee pelkkä tunneryöppy ja hyvin hankala ihminen joten varokaa kaikki. 
On mulla vie monia muitakin tatska ideoit ja mietin et myöhemmin sit vaa :> koska miks lähtisin ny heti ottaa, kun ei mulla ees rahaa ole, eikä kunnon suunnitelmia niist muist tatuoinneist :DD ni iha rauhassa vaan oottelen :>

Mut sit taas tälläne mun mielipide tatuoinneista... =)
Mutjoo mietin vaa et ku monet on sillee ''otan vasta vanhempana koska sitä saattaa alkaa katumaan sitte'' ni, jos aattelee tollee, ni ehkä sä et sit ota koko tatuointii. Koskaan.
Ihan vaa sillä et jos sulla on pienikin pelko et saattaa alkaa katumaa jotai tatuointii ni sitä ei si kannata ottaa, koska ei sillo oo valmis, eikä kaikki ihmiset saata olla koskaa valmiita millekkä tatuoinnille :D
Kaikki ei ees niistä tykkää mut mua ei kiinnosta, eiköhä ne iha mun ihos sit kummiski ole eikä vihaajien so fuck off. 
Tai et ku joskus on et ''alaikäsenä ei oo mitää ideaa ottaa tatuointei'' nii tota, miksei oo? eiköhän se oo jokaisen oma päätös että otakko sä jotai sun nahkaas vai et :) mä pienenä jo päätin että mä otan, nyt vasta sitä pääsin toteuttamaan, eikä mulla kyl ollu mitää ongelmia odottaa :)
Plus et maksoin nää ihan ite ettei ollu mitää et ''isi maksaa'' tai mitää sellasii :DDD
Mul kyl seki et tottakai mun täyty pyytää äitilt lupa, mut pyysin sen jo kutosel >DD ja äiti on vaa ollu et :) jee.
Siihe vie oli se et mä en ees käy missää ulkona sinänsä pahojani tekemässä et en mee ryyppää minnekkää enkä polta ni en oo mikää ihku pikkuteini, mut jos oisin ni oisin voinu sanoo tyylii hyvästit tatuoinneille ja oottanu vie kaks vuotta :DD
Et kai siit välil on hyötyyki et oon aika epäsosiaalinen ihminen eikä mulla oo niinkään kavereit etten mee tonne riehuu ihan mite sattuu xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti