tiistai 23. heinäkuuta 2013

19-21.7.-13 fjdc kesätreffit

Oioi on selkä vielä kipeempi ja pahemmi jumissa mitä aikasemmi sen röykytyksen ja kamalan mökkisängyn takia :DD
Mutta aivan mahtavaa sie oli olla, sie oli jotai liki 80 ihmistä tai jotai tuonne päi et huhhuh :DD ei silti tiukkaa tehny, oltii Keuruulla jossai Nyyssäniemen leirintäalueel :) Alue oli tosi kiva ja tällee mut ruoka ni öh. Iha ryöstöö kyl xd
Mutta pääsimpäs taas Kapulla ajelemaa :)! Ja sain kokeilla Samin wrangrelia :D oli se aika jännää ku se on manuaali ja Kapu automaatti, mut sit vie se kaasupolji oli nii paljo jäykempi ku Kapus ni se oli tosi outo ajaa :D

Ärsytti vaa se, et ku me lähettii si mettäst ni
heitettii Keuruun keskustas pieni kunniakierros sillä liki 30 auton letkassa, ni meiä kyyis oli joku
ihme tyyppi tyttärensä kaa..
En koskaa oikei saanu sen nimee selville ku en saanu koskaa selvää, mut kummiski ni se alko mun musiikkii haukkuun mitä soitin =)
Iskä oli vaa yhes vaihees sillee sormi sammutusnapil et mä sammutan tän. Katoin iha et oh hell no uskallakki sammuttaa. Sit se oli vaa et no jos ees vaihat musiikin.
Ni tää vitun partajeesus alko sie takana mäkättään et ''mitää saksalaista vinkumista jaksa kuunnella saatanan lapinpolttajia'' jotai tollasta, ku Rammsteinii siin soitin, ni meinasinki alkaa huutamaa siin vähä et nyt jumalauta.
Sanoin sille sit, tai korotin ääntäni, et ''hiljaa tai sä kävelet kohta sinne leirintäalueelle, mun auto, mun musiikki ja sä oot hiljaa.'' :D Iha ku se ois mua si mitenkä lepyttäny, et se tunnisti Ruoskan... Nounou.
Vittu se et se saa kyydin mun autos ku sillä omaa jeeppii ollu ni sen on turha alkaa valittaa siit musiikist mitä mä kuuntelen mun autos tai se oikeesti lentää ovesta pihalle.

Kukaan, kuka on mun kyydissä, ei sano mitää väärää mun ajotaidoista, mun autosta tai mun musiikista tai se kävelee :D
Oli meinaa sit viimine kerta että se partajeesus tuli mun auton kyytii.
Iha kiva ku multa ei ees kysytty et voiks se tulla ku iskä vähä päätti et ne tulee meiä kyytii, sillo jo katoin sitä tyyppii sillee ''mä en pidä tosta äijästä..'' eka se vaikuttiki iha ookoo tyypilt, mut mun kutkutukset kyl harvoin heittää vääri.
täs ollaa lähös mettää kahes eri letkas, rakennetut ja sit iha perusautot :D


Minun Kapu<3





tällä mä sain mennä yhes vaihees :D Janica tuol laval pitämäs koiria ja Sami ajaa :)


autot, oli niitä muutama :D ja tästäki puuttuu kai yks vai kaks autoo :D

näkymät Kapun nokkapellilt alas rantaan :)

Se ois kiva löytää ne videot mitä jokkut otti ku ne otti myös videoo siit ku mä ajoin :D En ees oo kunnol vie muitten ottamii kuviika löytäny mut sit ku löytyy ni varmaa tänne laittelen :) 
Pikkase pisti hymyilyttää ku kerra punkal huomasin et Kapun tuulilasis o kuskin puolel yläkulmas sellane tarra mis o facen se peukku alaspäi ja si sii lukee et ''You hate this.'' :DD Aika naseva kyl. 
Hassuu myös et jokkut ei oikee osaa sisäistää sitä asiaa, että mä kyl osaan ajaa ja mä NÄEN sieltä kyllä eteeni että minne mä menen :D Tai vaikka ne sisäistäski mut ne näyttää aina siltä ettei ne kyl silti iha kokonaa sitä ymmärrä xd

Sain vihdoinkin mun fjdc takinki! Oon pienest pitäe ollu iha kateelline kaikille keil o joku takki jonka ne o saanu jostai harrastuksest tai kerhost mis ne o ollu ja si mä en ees oo oikei harrastanu mitää kunnol et oisin mitää takkia koskaa saanu, mut nyt vihdoin ja viimein sain takin! :D
Mun ajatukset harhailee taas jossai iha muualla ku täs kirjottamises, mun piti eile jo kirjottaa mut seki jäi ku en saanu mitää aikaseks ja säädin kaikkee muuta ku väsytti ni jätin si välii kokonaa, mutta tässä tämä onkin.
Pankaa se pullo pois. 
Näis ei oo mitää ideaa mut D: apua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti