lauantai 13. heinäkuuta 2013

Sylkeminen on rumaa

Otsikko kertoo itsessään jo aika paljon, mut niin se vaan on.
En tajuu mitä hienoo sii o jos syljeskelee tuo pitki kaupunkia ja on olevinaa niin hieno ihminen.
Okei ei noin voi sanoa et joku on olevinaa hieno jos sylkee..
Mut enivei.
Ite en nää sitä mitenkää viehättävänä ja perus et mä ny pienenä koitin jotai sylkee mut sit tajusin et näytämpä idiootilta et ehkäpä ei sittenkään :D

Mut niiku sit sillon jos on oikeesti ihan pakko sylkee et on paha maku suussa, paljon limaa kurkussa tai jotain muuta tällästä et pakko saada sylkästä, ni sillo sen ymmärtää mut sit sillonki jos menis vaik jonnekki vähä syrjempää tai johonki vessaan.. Tai no kotona jos on ni ehkä sä meet vessaa ekkä ala keskelle olkkarin lattiaa siinä klimppailee :DD
MUTTA  sitten taas se, et jos klimppailee pitkin teitä iha mite sattuu sen takii, et tupakoi ja käyttää sitä vähänniiku tekosyynä et syljeksii sen takia, ni herää kysymys et ''no kuka käski sun alottaa tupakoinnin?'', et ei sun oo pakko polttaa, sä voit lopettaa, vaikka oisikki koukus nii sä saat siihen apua jos osaat ja haluut hakee..
Ei se kummiska mun asia ole jos joku polttaa enkä mä ala siitä ketää niiku moittimaa et jos sä poltat ni siinähä poltat ja syljet jos syljet, et ei se mun persettä kummiskaa kutita, ei ne oo mun keuhkot jokka menee mahdollisesti pilalle tupakan takia :)

Vähän poikkes kyl aiheest mut mitässitte.
Sit o vaa näitä jokka niiku sylkee koska niitä huvittaa, et mahdollisesti haluu näyttää kovalt ja olla tosi kova tyyppi et kattokaa mä syljeksin, ni mä en nää siin mitää ideaa kylläkä.
Et jos yks porukka, vaikka sellane 5 henge porukka on ja kaikki syljeksii koska niit huvittaa ja si ne vaik istuskelee jossai, ni kiva sylkiklimppilammikko siin niitte ees ku ne o syljeksiny koska.. no. en minä tiedä :DD koska ne haluaa?
Hyvähä mun on sinäsä sanoo ku en ite sylje tai mitää muutaku on pakko, et en mä voi tietää eri ihmisten syitä jatkuvaan syljeksimiseen, enkä si toisaalta taas haluais tietää yh.

Tuli vaa oksettava mielikuva et joku koira, siili tai joku muu kiva pikku elukka menis jotai sylkilammikkoo nuoleskelee hyi ääh xD

No mut tän tekstin pointti kai oli lähinnä se, et turhanpäiväne syljeksimine on rasittavan näköstä ja ruman näköstä, enkä tajua miks jokkut ees syljeksii muutenvaa.

Maailma varmaa täyttyy kohta ihmiste syljestä =)
or maybe not.

2 kommenttia: